الأحد، 20 أبريل 2014

شــاركــوا معنـا بأرئـكم فـى حل هــذه المشـــــكلة (الهروب من الواقع ) فى ملتقي حديث الروح



شــاركــوا معنـا بأرئـكم فـى حل هــذه المشـــــكلة
(الهروب من الواقع ) فى ملتقي حديث الروح
---------------------------------

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اولا احب اشكر حضرتك جدا على مجهودك الاكثر من رائع وربنا يجزيكى خير الجزاء على علمك اللى بتفيدى بيه الناس
ثانيا :انا عندى 32 سنة ومتزوجة حياتى عادية الى حدا ما بس فيها شئ واحد مختلف تقريبا من وانا عندى 12 سنة يعنى كنت فى اعدادى تقريبا لما بيجى وقت النوم بألف قصص فى خيالى وبكون طبعا انا البطلة بتاعتها وطبعا الموضوع دا مستمر معايا لحد دلوقتى بس طبعا نوعية القصص هى اللى اختلفت شوية

انا مش بحب احكى لحد عن القصص دى لان بحس ان مفيش حد هيفهمها ولا يحسها زى ما انا حسها انا بحس انى بتفرج على فيلم يعنى كأن مشاهد متصورة ادام عنيا طبعا دا بيزيد لما بكون مضيقة بهرب فى القصص دى واغمض عنيا وبحس انى عيشة فى عالم تانى عايزة اعرف من حضرتك هو ده طبيعي ولا مش طبيعي وشكرا
للرد على استفسارتكم يمكنكم التواصل معنا على الارقام التالية: -
( 22914419- 01098564819 ) 022

او عن طريق البريد الالكتروني
dr.halahammad.bcc@gmail.com

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

7 نصائح لـ دينا الشربيني بعد انفصالها عن عمرو دياب: "اهتمي بمظهرك"

🌷🌷 مقال للدكتورة هالة حماد استشاري الطب النفسي للاطفال والمراهقين والعلاقات الاسرية العنوان : 7 نصائح لـ دينا الشربيني بعد انفصالها عن عمر...