الاثنين، 28 أبريل 2014

شــاركــوا معنـا بأرئـكم فـى حل هــذه المشـــــكلة ( النضوج المبكر ) فى ملتقي حديث الروح


شــاركــوا معنـا بأرئـكم فـى حل هــذه المشـــــكلة
( النضوج المبكر ) فى ملتقي حديث الروح

----------------------------------------
 
 
السلام عليكم انا عندى بنتى عندها 10سنوات وعقلها متفتح جدا جدا جدا وتتكلم معى فى كلام كبير وبتقول لى انا بفكر فى حاجات عيب وحرام فى دماغى وبتحكيلى ان فى زميل ليها فى المدرسة كتب ليها جواب وبعد كام يوم جت وقالتلى ان انا بحب جارنا اللى ساكن عند تيتا فوق وانا قلتلها بتحبية ازاى بتحبية زى اخوكى ساكتت شوية وقالتلى اة وانا مش عارفة اتصرف معاها ازاى هي كدة سلوكها غلط ياريت الرد اعمل اية واتصرف معاها ازاى انا خايفة جدا عليها ومش عايزها تخلى الكلام دة يجى فى دمغها ومش عايزة اخسرها انها تيجى تحكيلى ياريت الرد .... وجزاكى الله خير


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

7 نصائح لـ دينا الشربيني بعد انفصالها عن عمرو دياب: "اهتمي بمظهرك"

🌷🌷 مقال للدكتورة هالة حماد استشاري الطب النفسي للاطفال والمراهقين والعلاقات الاسرية العنوان : 7 نصائح لـ دينا الشربيني بعد انفصالها عن عمر...